K zamyšlení.

03.01.2013 11:15

Kde kdo se na světě zabýval Sluneční soustavou a životem v ní. Výsledek – na zemi život a jinde ne! No to je mi novina!

Já si třeba vůbec nemyslím , že jediný život byl tu na Zemi! Zkoušel se někdo zamyslet nad tím , co kdyby tu všechno chytlo plamenem? Kdyby se tak stalo , voda se odpaří , byl by tu prach. V tom žáru by se v zemské přitažlivosti voda zatěžko udržela , vše by uhasil nedostatek kyslíku. Poté by to tu mohlo vypadat třeba jako na Marsu….

A co když to tak bylo se všemi planetami v naší sluneční soustavě? Tedy krom té naší – možná…

A ať mi nikdo nevykládá , že slunce funguje beze zdroje! Všechno musí mít svůj zdroj! Nic nefunguje samočinně! Jak to že nikdo ještě nevysvětlil , že slunce ještě nevyhaslo a nebo na přesnost nespočítal kdy vyhasne?! Proč nikdo neřekl , kde se bere energie , kterou slunce dává?!

Já si vůbec nemyslím , že Země je jediná planeta s životem – já si myslím že Země je jediný výzkumný ústav , který přežil.

Zdravím všechny vesmírné badatele.         Jan Uždil.


Více zde:

 

Sdílíte tu samou myšlenku , nebo to vidíte jinak?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek